... Ми перетворюємо всю "виховну роботу" у серію "холостих пострілів", у нас має місце "кавалькада заходів" на папері і порожнеча в душі…
"Відкриті уроки, виховні години стали продуктами «репетиційної педагогіки», на яких, як на виставі: вчитель – головний режисер, кожен учень грає свою роль, знає, коли і що має сказати, в який бік повернутися, що продемонструвати. І не дай, Боже, якогось збою, якогось зайвого слова, власної думки чи недоречного запитання. Що тоді робити? На таких уроках всі присутні бачать дітей і педагога, які дуже добре вміють працювати, знають весь програмовий матеріал. Але що візьме з такого уроку молодий спеціаліст? А якщо завітати у цей клас на другий день? Можна побачити зовсім іншу картину. Кому це потрібно? Тільки не школі".
http://osvita.ua/blogs/53140/
|